1. MIEJSCE I CZĘSTOTLIWOŚĆ ZAJĘĆ: Zajęcia odbywają się na platformie MS Teams z włączonymi kamerami po obu stronach. Przy stałej współpracy zajęcia odbywają się minimum raz w tygodniu = 4/5 razy w miesiącu.
  2. PUNKTUALNOŚĆ. Na zajęcia logujemy się punktualnie. Nie ma możliwości przedłużenia lub wcześniejszego rozpoczęcia zajęć, gdy wcześniej lub później zapisane są inne osoby. Szanuję czas swój i innych i oczekuję tego samego. W przypadku niezalogowania się przez klienta w ciągu 15 minut od umówionej godziny rozpoczęcia zajęć, zajęcia traktowane są jako odbyte lub nieterminowo odwołane i należy opłacić je w 100%.
  3. ODWOŁYWANIE I PRZEKŁADANIE ZAJĘĆ. Istnieje możliwość bezpłatnego odwołania/zmiany terminu zajęć do 24 h przed planowanymi zajęciami, przy czym zajęcia te muszą zostać odrobione. Zajęcia odwołane poniżej 24 h liczone są jako odbyte. Częste odwoływanie zajęć (również terminowe) powoduje chaos w grafiku, spowalnia progres i może skutkować zakończeniem współpracy z mojej strony.
  4. ODWOŁYWANIE I PRZEKŁADANIE ZAJĘĆ PRZEZ LEKTORA. Zajęcia odwołane przez lektora 24 h przed planowanym spotkaniem lub później (także niezalogowanie się przez lektora w ciągu 15 minut od umówionej godziny rozpoczęcia zajęć) zostaną zrekompensowane w postaci darmowych następnych zajęć lub zwrotu 100% kosztów tychże zajęć przez lektora w formie przelewu. Pozostałe ustalenia czynimy na bieżąco (np. urlopy, wyjazdy, święta, długie weekendy).
  5. OKRES WYPOWIEDZENIA. Z zajęć można zrezygnować w dowolnym momencie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia od dnia złożenia rezygnacji. Natychmiastowe rozwiązanie współpracy jest możliwe w wyjątkowych przypadkach i zależne od dobrej woli lektora.
  6. MATERIAŁY. Materiały wysyłane są na platformie lub mailowo, a klient ma obowiązek zapoznać się z nimi, tzn. sprawdzić, czy doszły i poprawnie się pobierają. Wszelkie problemy należy zgłaszać wcześniej, a nie na początku lub w trakcie kolejnych zajęć.
  7. SYSTEMATYCZNOŚĆ. Osoby uczące się zobowiązują się w momencie podjęcia współpracy do systematycznej bieżącej nauki i odrabiania zadanych prac domowych.
  8. PŁATNOŚCI. Po wspólnym ustaleniu ilości zajęć na kolejny miesiąc należy opłacić zajęcia z góry przelewem. Przelew musi być na koncie lektora 24 h przed rozpoczęciem zajęć, inaczej zajęcia się nie odbędą. Wystawiam także faktury – termin płatności jest podany na fakturze. Nieuiszczenie płatności w ustalonym terminie skutkować będzie pisemnym upomnieniem oraz wszczęciem procedury egzekucyjnej wg przepisów prawa cywilnego i karnego.
  9. ZACHOWANIA NIEPOŻĄDANE. W przypadku rażącego naruszenia norm zachowania w czasie zajęć online (np. spożywanie alkoholu lub bycie pod jego wpływem, podejrzenie bycia pod wpływem środków odurzających, wulgarne lub agresywne zachowanie, rażące naruszanie zasad kultury osobistej, brak właściwych warunków do przeprowadzenia zajęć – hałas, zła jakość Internetu) osoba zostaje w trybie natychmiastowym wykluczona z zajęć, jak również musi się liczyć z koniecznością ich opłacenia w 100%.