REGULAMIN ZAJĘĆ ONLINE

  1. MIEJSCE I CENA ZAJĘĆ: Zajęcia odbywają się za pomocą komunikatora Skype z włączonymi kamerami po obu stronach. Cena zajęć online jest taka sama jak cena zajęć stacjonarnych.
  2. PUNKTUALNOŚĆ. Na zajęcia logujemy się punktualnie. Nie ma możliwości przedłużenia lub wcześniejszego rozpoczęcia zajęć, gdy wcześniej lub później zapisane są inne osoby. Szanuję czas swój i innych i oczekuję tego samego. W przypadku niezalogowania się przez klienta w ciągu 15 minut od umówionej godziny rozpoczęcia zajęć, zajęcia traktowane są jako odbyte lub nieterminowo odwołane i należy opłacić je w 100%.
  3. ODWOŁYWANIE I PRZEKŁADANIE ZAJĘĆ. Istnieje możliwość bezpłatnego odwołania/zmiany terminu zajęć (najlepiej pisemnie mailowo lub poprzez SMS) do 24 h przed planowanymi zajęciami. Odwołanie zajęć do 8 h przed planowanym spotkaniem jest płatne 50% stawki, a poniżej 8 h 100%. Istnieje także możliwość odpracowania zajęć odwołanych (niezależnie od tego, czy były odwołane terminowo czy też nie) pod warunkiem dostępności lektora w innym terminie. Odpracowanie zajęć nie zwalnia jednak z opłaty za nieterminowe odwołanie. Propozycja odpracowania zajęć powinna wyjść od osoby uczącej się. Zbyt częste odwołania (również terminowe) mogą skutkować zakończeniem współpracy.
  4. ODWOŁYWANIE I PRZEKŁADANIE ZAJĘĆ PRZEZ LEKTORA. Zajęcia odwołane przez lektora 24 h przed planowanym spotkaniem lub później (także niezalogowanie się przez lektora w ciągu 15 minut od umówionej godziny rozpoczęcia zajęć) zostaną zrekompensowane w postaci darmowych następnych zajęć lub zwrotu 100% kosztów tychże zajęć przez lektora w formie przelewu. Pozostałe ustalenia czynimy na bieżąco (np. urlopy, wyjazdy, święta, długie weekendy).
  5. MATERIAŁY. Materiały wysyłane są przez Skype lub mailowo, a klient ma obowiązek zapoznać się z nimi tzn. sprawdzić, czy doszły i poprawnie się pobierają. Wszelkie problemy należy zgłaszać wcześniej, a nie na początku lub w trakcie kolejnych zajęć.
  6. SYSTEMATYCZNOŚĆ. Osoby uczące się zobowiązują się w momencie podjęcia współpracy do systematycznej bieżącej nauki i odrabiania zadanych prac domowych.
  7. PŁATNOŚCI. Po wspólnym ustaleniu ilości zajęć na kolejny miesiąc należy opłacić zajęcia z góry przelewem. Przelew musi być na koncie lektora 24 h przed rozpoczęciem zajęć, inaczej zajęcia się nie odbędą. W sytuacjach losowych uniemożliwiających którejkolwiek ze stron kontynuację nauki lektor zwraca pieniądze za niewykorzystane godziny, o ile nie były zbyt późno odwołane. Wystawiam także faktury – termin płatności jest podany na fakturze. Nieuiszczenie płatności w ustalonym terminie skutkować będzie pisemnym upomnieniem oraz wszczęciem procedury egzekucyjnej wg przepisów prawa cywilnego i karnego.
  8. ZACHOWANIA NIEPOŻĄDANE. W przypadku rażącego naruszenia norm zachowania w czasie zajęć online (np. spożywanie alkoholu lub bycie pod jego wpływem, podejrzenie bycia pod wpływem środków odurzających, wulgarne lub agresywne zachowanie, rażące naruszanie zasad kultury osobistej, brak właściwych warunków do przeprowadzenia zajęć – hałas, zła jakość Internetu) osoba zostaje w trybie natychmiastowym wykluczona z zajęć, jak również musi się liczyć z koniecznością ich opłacenia w 100%.